Kijk Time magazine publiceerde onlangs een interview met Omega CEO Stephen Urqhart, die u kunt lezen hier .
Omega CEO Stephen Urqhart
In de maanden voorafgaand aan de 2010 Olympische Winterspelen in
Vancouver, natuurlijk een groot deel van de focus ligt op de
voortdurende toewijding Omega om de timing van de Olympische
evenementen, en akkoord dat onlangs werd verlengd tot 2020. Een
interessant punt Urqhart maakt is dat het waarschijnlijk in het belang
van het IOC als Omega is meer dan een sponsor en is een integraal
onderdeel van het proces te worden:
Als we er niet waren, zouden ze een geheel nieuwe structuur te creëren. Ze hadden drie, vier, vijf andere bedrijven moeten timen de games. Het is niet alsof ze kon gewoon vinden van een nieuwe sponsor, zoals Burger King of iets dergelijks. Ze weten dat onze techniek, ze kennen onze expertise; eerlijk gezegd, hebben we een mooie foutloze track record had, God zij dank.
Bekijk meer
replica Rolex horloges en
bell & ross tonneau br02 model replica
没有评论:
发表评论